top

Povrat i zamjena

Mogu li vratiti proizvod ako mi se ne sviđa ili mi ne odgovara?

Naravno, možete vratiti proizvode ako ne ispunjavaju Vaša očekivanja ili veličina ne bude odgovarajuća. Kliknite "Pročitaj više" i provjerite kako vratiti robu.

Mogu li vratiti više narudžbi u jednom paketu?

Da, možete vratiti više narudžbi u jednoj pošiljci. Međutim, ne zaboravite ispuniti zasebne obrasce za povrat za svaku narudžbu.

Mogu li zamijeniti proizvod?

Nažalost, nemamo sustav za zamjenu proizvoda. Ako želite kupiti proizvod u drugoj veličini ili boji od one koju ste primili, vratite dostavljenu robu i napravite novu narudžbu u našoj internet trgovini.

Kada ću dobiti povrat novca?

Iznos ćemo Vam vratiti u roku od 7 dana od datuma razmatranja povrata. Sredstva ćemo vratiti na isti način na koji ste platili narudžbu.

Gdje mogu poslati povrat / reklamaciju?

Pošiljke šaljite na: Paxy – Snap Outdoor Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO) 42000 Jalkovec

Koliko vremena imam za povrat proizvoda?

Za povrat robe imate čak 30 dana!

Je li moj povrat već stigao u Vaše skladište?

Status paketa koji nam je poslan možete jednostavno provjeriti na web stranici prijevoznika.

Gdje mogu pronaći reklamacijski obrazac?

Obrazac za povrat priložili smo uz paket s narudžbom.

Na obrascu za povrat moram navesti broj fakture. Gdje ga mogu pronaći?

Broj fakture nalazi se u sredini dokumenta (npr. FS 9403/MG/08/2023).