Kako Vam možemo pomoći?
Pretražite sve odgovore
Najčešća pitanja
Moj račun
Kako mogu kreirati novi račun na 8a-shop.hr?
Drago nam je što želite kreirati račun u našoj trgovini! Proces registracije novog korisnika je brz i jednostavan.
Narudžbe
Mogu li otkazati narudžbu?
Narudžbu je moguće otkazati samo u fazi kompletiranja i pakiranja proizvoda. Ako želite otkazati narudžbu, kontaktirajte Korisnički servis.
Slanje i dostava
Je li moja narudžba već poslana?
Odmah ćemo Vas obavijestiti kada pošiljka napusti naše skladište. Primit ćete e-mail s poveznicom za praćenje paketa.
Kada će moja narudžba biti poslana?
S obradom narudžbe krećemo odmah po primitku iste. Paket bi trebao stići do Vas u roku od 2-4 radna dana od datuma otpreme.
Koliki je trošak dostave?
U većini slučajeva nećete platiti ništa za dostavu! Nudimo besplatnu dostavu za narudžbe iznad 50 €!
Načini plaćanja
Kako mogu platiti za narudžbu?
Nudimo plaćanja kao što su Adyen.
Povrat i zamjena
Mogu li vratiti proizvod ako mi se ne sviđa ili mi ne odgovara?
Naravno, možete vratiti proizvode ako ne ispunjavaju Vaša očekivanja ili veličina ne bude odgovarajuća. Kliknite "Pročitaj više" i provjerite kako vratiti robu.
Mogu li zamijeniti proizvod?
Nažalost, nemamo sustav za zamjenu proizvoda. Ako želite kupiti proizvod u drugoj veličini ili boji od one koju ste primili, vratite dostavljenu robu i napravite novu narudžbu u našoj internet trgovini.
Kada ću dobiti povrat novca?
Iznos ćemo Vam vratiti u roku od 7 dana od datuma razmatranja povrata. Sredstva ćemo vratiti na isti način na koji ste platili narudžbu.
Koliko vremena imam za povrat proizvoda?
Za povrat robe imate čak 30 dana!
Kodovi za popust
Kako dobiti kod za popust?
Kako biste primali kodove za popust i informacije o novim promocijama izravno na svoju e-mail adresu, pretplatite se na naš newsletter!
Veličine
Kako mjeriti obuću?
Odgovarajuću tablicu pronaći ćete na kartici proizvoda. Pročitajte upute kako izvršiti mjerenje.
Darovne kartice
Kako mogu kupiti darovnu karticu?
Darovnu karticu ćemo Vam poslati u elektroničkom obliku, na e-mail adresu navedenu u narudžbi.
Reklamacija
Kako mogu podnijeti reklamaciju?
Ispričavamo se zbog neugodnosti, ovo se ne bi smjelo dogoditi. Klikom na "Pročitaj više" prelazite na stranicu posvećenu reklamacijskoj proceduri, gdje smo prikupili sve informacije koje su Vam potrebne.
Postavite pitanje
Pitajte za proizvod